Nok en sein kveldstur.

Jeg ble så mett etter middagen jeg, at jeg sovnet fra lydboka mi flere ganger. Var tydeligvis ganske kaputt i dag også. Men jeg har da gjort noe i dag da.

Nå står oppvaskmaskinen og gjør seg ferdig. Jeg tok sjansen på å sette den på mens jeg vurderte om jeg orket å gå en tur. Det begynte tross alt å bli seint.  Klokka var over ni.

Jeg gikk ut og hentet inn plantene mine. Har ikke lyst til å ha dem ute på natterstid ennå. Da fikk jeg litt luft i ansiktet og bestemte meg for å gå noen hundre meter i hvertfall. Esther så på meg med bedende øyne der hun sto.  Jepp… vi ble nødt til å gå.

På med langt bånd på henne, og klar- ferdig- gå på Stravaen min, så var vi plutselig klare.

Jeg måtte se hvordan traktorveien så ut etter at vi gravde oss ned i gjørma da vi hentet ned noen trær her om dagen.

Det var dype spor etter oss ja. Der ville jeg ikke gå opp i kveld.

Vi gikk i stedet videre bortover langs skogkanten og fulgte en grusvei så langt jeg orket.

Sola var i ferd med å gå ned bak åsen.

 

Turen ble litt lenger enn jeg tenkte til å begynne med. Den ble på såvidt over 2 km og jeg er nå oppe i 19,7 km til sammen. Ikke så værst det syns jeg.

I morgen skal jeg nedover til Hokksund på overnatting igjen, så da må jeg prøve å få til en tur der også. 

God Pinse😙

 

6 kommentarer

Siste innlegg