NOK EN KALD DAG

Her er det over 20 kalde grader i dag. Det skal mye fyring til for å holde varmen i  alle oppholdsrommene nogenlunde grei nå.

Vi var heldige som fikk så mye ved vi klarte å hente på skauen fra vårparten og utover hele sommeren og høsten. Mye av det er tørt nok til å brukes allerede.

Her blir det garantert masse vedsjauing fra våren av igjen. Så vi får bygget oss opp et lager. Det nytter ikke med bare strøm her i huset.

 

I dag har jeg strikket noen runder på en vott. Den er fortsatt ikke ferdig, den siste votten min.

Jeg har hatt en lang periode som jeg ikke har holdt på med noen av hobbyene mine. Formen har streika ei god stund. Og jeg har ikke orket hverken det ene eller det andre. I dag har jeg tilogmed bakt rundstykker og brød. Vi har nettopp spist noe av det helt rykende ferskt nå.

For et par dager siden dro jeg frem malesakene mine igjen også, så nå håper jeg det er en bedre periode som ligger rundt hjørnet.

Jeg får fyre videre og kose meg med TV og strikketøy resten av kvelden.

Ønsker deg også en fortsatt fin kveld😙

7 kommentarer
    1. 20 det var kaldt ja.. ca 11 her tror jeg.. 🙂 Vi hadde peis i huset ..men bare strøm her i leiligheten.. men den varmes fort opp… 🙂 Da håper jeg forme tar seg opp og du får overskudd til maling og andre puslerier fremover.. Fin kveld til deg også <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg