Noen ganger blir man ekstra fysen

Det hender ofte vi er fysne på noe søtt begge to når kvelden kommer. Men når jeg er syk er det ikke søtsaker jeg fyser mest på.

I går kveld hadde jeg veldig lyst på appelsin, pluss mye annet. Appelsiner smaker friskt og godt. Og det hjelper litt på tørsten også. Men det var søndag og stengt i butikken.

Da jeg sto opp i dag og kikket i kjøleskapet lå det jammen appelsiner der.

Mannen hadde som vanlig vært oppe lenge før meg, og ønsket mitt var oppfylt uten at jeg hadde merket at han var avgårde engang. 

 Jeg har kosa meg med en iskald appelsin til lunsj. DET var godt det!!

Jeg har flere igjen til senere i dag. 

Formen er ett hakk bedre enn i går. Feberen har ikke helt sluppet taket, og været er grått og trist. Det må bli innedag i dag også.

Hvis jeg blir enda ett hakk bedre i morgen skal jeg ut på tur igjen.

Fin mandag til deg 😚

6 kommentarer

Siste innlegg