Noen få skritt, men alt teller.

Jeg har ikke gått tur med Ester i dag.  Men jeg gikk noen få hundre meter før jeg satte meg i bilen igjen etter å ha vært på butikken.

På nedsiden av parkeringa går det en turvei langs vannet. Der er det laget en plass med bord og sitteplasser av stein.  Fint sted å ta en pause fra alt og bare nyte stillheten. Eller kose seg med noe godt fra butikken.

 

Her var det snøfritt et lite stykke bortover. Jeg liker ikke å gå tur/ retur samme vei. Syns det er bedre med runder. Så da jeg kom til snø på veien klatret jeg heller opp en skråning for å komme opp på bilveien. 

Her har jeg snudd meg for å ta bilde av turveien jeg gikk på og butikken i det fjerne.

Det var ikke mer enn 10-15 meter å klatre opp skråningen. Men den var bratt og tok all pusten fra meg. Skal innrømme at jeg ble ganske sur akkurat da, og på de par hundre meterne tilbake til bilen mens jeg plundret med å få pusten til å virke igjen.

Men nå er jeg blid og fornøyd igjen. Jeg klarte noen skritt i dag også😊

Ha en fin kveld😚

4 kommentarer
    1. Jeg skjønner ikke, men nå du skriver at du ble sur, du får meg til å smile. Kanskje på grunn av at bak surheten er en blid dame:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg