NOEN AV PLANTENE MINE.

Det har kommet ei regnskur her på morgenen sa mannen min. Det har plantene ute godt av. Selv om jeg vanner nesten daglig med ei kanne, monner ikke det like godt som ei god regnskur.

Paprikaplantene mine blomstrer nå, og et par av blomstene begynner så smått å bli til frukter.

Det har dukket opp ei tomatplante bak en av dem. Jeg må ha lagt ned et frø der som jeg ikke kan huske.

Den eneste tomatplanta jeg visste jeg hadde sådd blomster endelig den også.

 

Blomkarsen vokser og koser seg. I potta her la jeg ned et frø fra en basilikum som har blomstret. Jeg skal legge ned fler der etter hvert. Jeg er bare usikker på hvordan frøene skal se ut når de er klare til å såes. 

 

Blomkarsen som ble sådd direkte i blomsterbedet har ikke kommet fullt så langt. Men de blir nok fine etterhvert.

 

Ser jeg må ut å plukke mer stein, så det blir penere der. 

Ønsker deg en flott sommerdag😚

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg