Noe man kan ha bruk for tro?

Reklame | Bonprix

Jeg ligger her etter ei hostekule uten å få sove igjen med en gang. Kikker innom her og der for å se om det er noe interessant og kjøpe i denne mørketida. 

 

Jada, truser er alltid kjekt å ha. Også noen som passer.

Du finner noen HER

Og et par gode…og selvfølegelig fine, sko til jul. Disse kunne jeg tenkt meg. Jeg liker ikke så tynne hæler at jeg vrikker beina.

Trykk HER for å ta en nærmere titt hvis du liker dem. Det dukket opp en kupong jeg kunne aktivere også. Så her skal det handles i hvert fall disse skoene og noen truser. Kanskje det blir mer også bare jeg får kikket i mellom alt de har. 

Jeg har kikket inne på Bonprix.no der var det litt av hvert å finne.

Også en del tilbud. Ønsker deg en fin fredag 😚

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg