NOE ER GALT I HODET MITT

Jeg gir opp dagen i dag. I hode mitt durer det og er vondt. Har vært sånn noen dager nå. Trykk i øra og svimmel, men jeg har i det minste fått tatt meg en dusj. Og nå har jeg laget og spist en enkel middag. Nå er ikke tårene så langt unna, så jeg skal finne dyna og legge meg på sofaen.  Jeg blir så innmari oppgitt når jeg har 100 planer på en gang som svirrer og surrer rundt i hodet hvert minutt jeg er våken i døgnet. Og det er ganske mange timer for tiden. Det blir seint på natt før jeg sovner av utmattelse. Da er enda flere idéer klekket ut.

Jeg hadde håpet å sy litt mer i dag. Men så nærmer det seg jo slutten på soppsesongen, så jeg burde absolutt vært ute på en sopptur til. Og jeg skulle farge garn og strikke ferdig lua. Men når alt spinner rundt og  hodepinen kommer nesten før jeg rekker å våkne skikkelig på morgenen/formiddagen nytter det ikke med noen ting.  Jeg har surret rundt i morgenkåpe til jeg endelig kom meg i dusjen langt utpå ettermiddagen.  Enten er det alle planene som slår krøll på seg i hodet eller så er det noe galt med blodtrykket mitt igjen. Det er noe som ikke stemmer.

Jeg tar kvelden, og håper det blir roligere i toppetasjen en av de nærmeste dagene, før jeg blir gal! GOD NATT.

 

12 kommentarer
    1. Uffda! Dette hørtes absolutt ikke noe kjekt ut….Riktig god bedring, og prøv å ikke sette for høye krav til deg sjøl også…..med alt du skal rekke i løpet av en dag. Synes at du alltid får gjort så mye! Flink 🙂

      1. Takk. Jeg prøver å sette minst mulig krav til meg selv, men i visse perioder er det nytteløst. Jeg skal liksom klare ALT mulig. Og helst på en gang.

    2. Ikke bra. Prøv å roe ned litt kanskje. Ikke lett med den sykdommen din. Men fortsetter det, så bør du bestille legetime. God bedring og klem til deg…Tenker masse på deg 💚la tårene sprette ut…kan lindre litt det.

      1. Takk solliv. Det er ikke så enkelt å styre tanker og lure påfunn når de ramler inn som perler på ei snor, men jeg håper og tror det verste er over for denne gang nå.

    3. Høres ikke lett ut når du har sånne topper. Du får ikke noen medisiner for å dempe litt? Eller var det sånn at du ikke vil ha det? Håper uansett du får en lettere periode <3

      1. Det er veldig slitsomt når det står på. Men jeg vil helst ikke ha medisiner som fjerner disse toppene og bli som en zoombi. Jeg bruker antidepressiva fast, fordi jeg har hatt noen farlig svarte episoder. Også har jeg fått beroligende i tillegg, som jeg kan ta når jeg har behov for det. Det tok jeg de kvelden her da alt gikk helt i surr. Og det hjalp faktisk . Jeg fikk sove ei hel natt. Og klarte og konsentrere meg om EN ting i hele går😁

    4. Gråt puta våt. La tårene bare renne. Det hjelper ofte. Hvis du ikke er bedre i morgen, og fremdeles mener noe er galt i toppetasjen oppsøker du lege. Hør på meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg