Noe er bare kjekt å ha

Reklame | Adlibris.com

Hullsleiv, Scoop Plus, Stor, Svart, Joseph Joseph

Pyrex Inspiration Ugnsform 30×20 cm Glas Klar//Pyrex Inspiration Ugnsform 30×20 cm Glas Klar

Jeg fant et par ting som er kjekt å ha da jeg lette rundt på Adlibris . Denne hullsleiva er helt noe annet enn den flate jeg har.

Prøver jeg og ta opp nytrukket fisk med den, så sklir den elegant av før jeg får den opp av kjelen. Så den her skal bestilles og testes 😊

Og ildfaste former i litt mindre størrelser enn de jeg har er også kjekt å ha. Denne her er 20×30 cm. Da kan jeg fint få 2 i ovnen på samme tid. Det er ikke alltid jeg vil ha alt i en form.

For meg som liker å holde på med kokkelering får jeg aldri nok av ting som er kjekt å ha😁

Ha en god natt ❤

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg