NOE AV LISTA ER KRYSSET AV

Jeg fikk selvfølgelig ikke sove i natt heller. Sovna en bitteliten lur til normal tid og dett var dett frem til halv 4 på morran.  Så da ble klokka halv tolv på formiddagen i dag også. Og da var det bare å tvinge seg opp.  Jeg hadde tross alt ei liste som skulle gjøres i dag.

Noe av den er jeg i mål med nå. Blant annet steking av siste runde med medisterkaker.  Deigen blandet jeg i går kveld. Og ribba er tatt ut av fryseren.

Godt å være ferdig med det.

Innimellom stekingen måtte jeg plukke fliser etter et par vedkubber som Dino hadde kosa seg med på begge stueteppene. Og støvsuge resten etterpå. Den rabbagasten !! Han lager temmelig mye ekstra jobb.

Og når han er ferdig med rundens ugang

ligger han plutselig der helt uskyldig.

Familiens ukronede konge. Selvutnevt selvfølgelig.

Nå skal jeg ha en liten pause foran tv’n. Før jeg tar neste punkt på lista for i dag. Nemlig tørke støv og få på plass noen nisser i kriker og kroker.

Begynner dere å bli ferdige til jul?

#juleforberedelser #jul #julestemning

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg