NØDLØSNING

Her har kaffetrakteren gått føyka, og vi har ikke kjøpt ny enda. Så her er nødløsningen. 

Skau-utstyret til mannen.  Den funker den 😊

Så nå sitter vi her og drikker kokekaffe, før jeg må reise på jobb.

Jeg fikk ny (brukt) telefon i går, men simkortet må byttes, så jeg får ikke ringt med den.

På en eller annen merkelig måte fungerer alt annet på den . Vi juksa litt med simkortet og fikk satt det på plass, men det ble nok ikke helt perfekt . 

Nå har jeg det travelt, så jeg får avslutte her.

Ha en fin Lørdag😀

6 kommentarer
    1. Jeg har et par sånne etter mormor og oldemor, men for tilfellet står de bare å støver. Skulle nøden komme, så funker de for kaffe må man ha 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg