Natt til onsdag skal jeg sjekke pustestopp

Endelig er tiden kommet til å sjekke om jeg har for mye pustestopp mens jeg sover. Kan hende det er derfor jeg aldri er skikkelig våken på dagtid, og plundrer med å sove godt på natta.

Jeg skal hente det som brukes til målinger på Kongsberg sykehus i morgen, så da blir det et par netter hos min mor i Hokksund igjen. Det er kortere å kjøre derfra og opp. Og siden det skal leveres igjen på morgenen dagen etter er det absolutt lurest å sove der.

Nå har jeg hatt flere netter uten søvn, så jeg er veldig spent på om jeg får sove nok til at det blir tatt noen målinger. I natt har jeg klart å få noen timers søvn, så jeg får bare krysse fingrene for at det går fint.

Jeg venter til i kveld med å reise nedover. Må prøve å få ordnet noe småtterier her hjemme først. Og innimellom ligger jeg og leser og smådurmer litt. Det trengs, før jeg skal ut å kjøre. 

 

Ønsker deg en fin ny uke❤

 

8 kommentarer

Siste innlegg