Når mannen får grandis med ekstra ost

Mannen min er en Grandiosa-mann.  Hvis han skal kjøpe eller lage middag er det også det aller enkleste valget.

I går kom han hjem ganske seint. Jeg var egentlig i ferd med å smøre meg et par skiver, for jeg orket ikke å vente stort lenger med å spise. Men så kom han fykende, like sulten som meg, med 2 Grandiser, 1 pose revet ost, 1 cola til hver, og 2 små sjokolader som vi skulle ha til dessert.

Av erfaring vet vi at vi spiser alt for mye da vi er sååå sultne. Og da orker vi ikke å gjøre noenting etterpå.

Så vi valgte å reise bort på stranden så jeg fikk gjort sommerjobben min der før det ble ordnet i stand med maten. Mannen ville bli med , for et eller annet har skjedd med bilen. Han ville ikke at jeg skulle kjøre med den alene.

Endelig hjemme igjen, og om mulig enda mer sultne, ble maten etterhvert ferdig.

Det smakte himmelsk!! Man skal ikke kimse av en god gammeldags Grandiosa med masse ekstra ost og annet stæsj på.

Og attpåtil får man verdens blideste og mest fornøyde mann. 

Veien til mannens hjerte går gjennom magen som du sikkert har hørt. Det kan se ut som det stemmer…hahaha.

Ønsker deg en fin dag😚

 

 

#grandiosa #grandiosamannen #veientilmannenshjerte #matlykke

10 kommentarer

Siste innlegg