Når man har for mange titler på en gang.

Nå har jeg vist dratt på meg litt for mange titler på en gang. I dag har jeg vært både forfatter og syerske, og nå må jeg være litt blogger også. Det tar på i løpet av en dag skal jeg si deg. I tillegg har jeg prata lenge med mannen min i telefonen i dag.

Nå har jeg endelig fått puttet en alt-i-et middag i ovnen. Jeg er så sulten at jeg skjelver på hendene og har både skallebank og hjertebank. Jeg har husket å ta medesiner i dag da i hvertfall.

Snart skal jeg prøve å roe helt ned med middag og Symesterskapet på TV. Jeg kjenner selv at det går over stokk og stein nå.

Jeg har nesten sydd ferdig en boksershorts til yngstemann. Og bokprosjektet har fått et par sider til. Først på kladd for hånd og etterpå justert på før det er skrevet inn på pc’n.

Jeg har klart og holdt fyr i ovnen i hele dag. Det er ikke værst da man er så opptatt.

Her er det nye stoffet jeg fikk i posten i går. Nyvasket og klart til bruk. 

Det var god og myk jersey dette også. Så her blir det nok flere boksere.  Fikk nesten lyst på en kjole til meg selv av dette, men nå får jeg prøve å holde meg til den opprinnelige planen først og fremst. Boksere til eldstemann og mannen min.

Ha en fin kveld da 😚

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg