Nå trenger hodet en hvil.

I dag har dagen gått til telefoner, pc, og butikktur. Nå er jeg sliten i hodet.

Jeg bruker sjelden pc’n min. Jeg har liksom alt jeg trenger på mobilen syns jeg. Men i dag måtte jeg sette den på, og det tar sin tid. Den begynner å bli gammel og er sikkert proppfull av alt mulig rart som jeg burde gått over for lenge siden.

Den virker i hvertfall, så jeg fikk ordnet med noe av det jeg skulle. Og det er jo bra. Men sånn knoting hit og dit og att og frem på den bruker opp hode mitt.

Jeg skal nedover til min mor i kveld ble det bestemt. Hun var her på besøk i går. Noen av tv-opptakene hennes var borte så hun kom hit for å få sett de viktigste av de jeg hadde her.

Jeg har litt jeg skulle gjort før jeg reiser i kveld. Men nå bare MÅ jeg lukke øynene ei stund og hvile toppetasjen. Jeg syns jeg kjenner det lukter svidd derfra. 

Etter en meditasjonsrunde og kanskje en blund blir nok alt på stell igjen.

GOD HELG😙

 

13 kommentarer
    1. Oi, er det dette som skjer om man bruker hodet for mye? Må passe meg vel for at det ikke lukter svidd av mitt også da… 😀

      1. Ja jeg syns det er greit å blogge på telefonen jeg 🙂
        I dag prøver jeg meg på pc 🙂
        Jeg fikk meditert, hvilt og slappet av utover fredagskvelden. Det hjalp, men jeg orket ikke å reise nedover før lørdag morgen.

    2. Jeg skjønner frustrasjonen med å bruke en pc som ikke virker ordentlig. Men jeg skjønner ikke hvordan du klarer å bruke mobilen til alt ellers? Det er beundringsverdig, og de er unge de som klarer det ♥
      For meg er det bærbar pc som gjelder. Jeg gjør alt jeg kan der, og stresser fælt hvis jeg må bruke mobilen til noe jeg ellers bruker pc til 😀
      Så forskjellige kan vi være 😀
      Slapp godt av, og nyt helgen med de tingene du har planlagt ♥

      1. Ja, det har vel bare med vanen å gjøre. Telefonen er med meg overalt, så da blir det til at det er den som blir brukt 🙂
        Nå er helga over,og i dag er jeg uthvilt 🙂

    3. Jeg “jobber” aldri fra mobil..bruker bare pc til å skrive blogg..men den må den jo funke som den skal 🙂 Håper du føler deg mer uthvilt nå… Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg