Nå MÅ jeg ha middag igjen.

Jeg satt her og tenkte litt i sta. Jeg lager som regel middag hver dag, men nå har tydeligvis ikke helsa vært god nok til det en gang. Det siste jeg laget her en dag var denne blandingen med kyllingkjøttdeig, gulrøtter, purre, sjampinjong ,hvitløk og en dæsj tomatpuré og vann .  Kokte ris som tilbehør og en vanlig posesaus med brun saus.

Det ble godt.

Men i kveld fant jeg en annen oppskrift, fra en annen blogg , nemlig livstilsglede.blogg.no og oppskriften finner du HER Den har jeg lyst til å lage i morgen 😊

Ha en god natt og en nydelig middag i morgen😍

 

#middagstips

 

2 kommentarer
    1. Detta så jo smakfullt ut.. 😋 Hadde fisk på mandag, gryterett i går og i dag ble der havregrøt til middag…tar det ofte veldig lettvint.. Spennende å prøve noen nye oppskrifter av og til..men blir stort sett det samme man lager igjen og igjen… Sov godt 💗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg