NÅ KAN ROEN SENKE SEG I STUA.

Vi er hjemme igjen. Det tok sin tid å vente på mannen i dag.

Det var bra jeg gjorde meg ferdig med handlingen før jeg dro til min mor, sånn at vi kunne rette snuta hjemover med en gang jeg hentet han igjen.

Han har hatt en operasjon i albuen i dag. Hadde time klokka 10, men det ble over 3 timers venting før noe skjedde.

Det regnet jeg nesten med. Derfor dro jeg til Hokksund med en gang jeg hadde parkert han ved inngangen. Ingen vits i å sitte i bilen og tro det skulle gå raskt for seg.

Nå er heldigvis denne dagen over. Roen kan senke seg i stua.  

Inne i denne albuen, full av artrose, har de fjernet små løse biter og “barbert” ned og pyntet på forkalkninger som gjør vondt. Nå håper vi armen blir mye bedre etter hvert. 

Stekeovnen ble satt på med en gang vi kom inn døra. Her ble det middag i dag også. Den har vært dypt savnet de siste 2 ukene.

I dag ble det løvbiff, gratinerte poteter og ovnsbakte tomater med basilikum. 

Masse mat til 2 pers for såvidt over 100-lappen. Alt var på tilbud. 

Jeg kjøpte ei stor pakke med gratinerte poteter klare til å puttes i ovnen.  Det kunne blitt enda billigere hvis jeg hadde laget det selv. 

Godt var det, og nå er det snart klart for tv-tid.

Ha en fortsatt fin fredagskveld😚

3 kommentarer
    1. Deilig med sånn enkel mat, og billig 🙂 Nå er vi ute og spiser på restaurant nesten hver dag. De to som er i nærheten her. Holder oss til dem. Kjenner smitteverntiltakene på dem 🙂 Nå stenger de fra tirsdagen så. Håper mannen din blir bra i armen nå da. Godt å bli ferdig med sånne operasjoner 🙂

    2. Uff da…Ser vondt ut!
      Rene Kai sjuk og Jan dårlig dette jo…Som vi sier her nede når begge er litt pjuske! God bedring til mannen og deg. og middagen var billig og så deilig ut! Klem…

    3. Håper operasjonen til mannen din var vellykket! 🙂 Tomater med basilikum (og ost) er nammis! 😀 En rolig og fin helg ønskes dere begge 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg