NÅ ER JEG TRØTT OG GOD NÅ

Det er fortsatt tidlig på en lørdagskveld. Men jeg blåser i hvilken dag det er. Det spiller ingen rolle for meg lenger. Er hjemme hver dag uansett. 

Men det som virkelig spiller en stor rolle, det er at jeg er veldig fornøyd med meg selv i dag. Jeg har gjort alt jeg hadde tenkt til å gjøre i dag. Altså husarbeid og kokkelering.

Middagen ble veldig enkel og dessert hadde vi igjen fra i går. Ikke at vi pleier å ha dessert så ofte akkurat, men en gang i blant er det veldig godt. Det eneste jeg faktisk ikke har gjort i dag er håndarbeide. Det er helt greit, det gjør jeg nok av ellers. Og lydboka har jeg kun hørt på 1 time……jeg måtte legge meg nedpå for en liten hvil i ettermiddag. Men jeg klarte å la være og sovne.

Jeg har følt at jeg har fungert jevnt og trutt i mange timer. Herlig!!

Nå som både middag og dessert er fortært og nesten fordøyd har jeg dratt på meg pysjen. Jeg er skikkelig godtrøtt og det er mannen også. Her blir det tidlig kvelden. Hører på lydbok til jeg sovner jeg tenker jeg.

 

Ha en fin kveld du som orker å være oppe ei stund til 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg