Nå er jeg MEGET stolt av meg selv.

Jeg hadde spist både frokost og lunsj, lest noen blogger, og sett litt på ski på tv, da jeg bestemte meg for at jeg absolutt ikke kunne la meg selv få enda en dag uten kilometersanking. 

Gradestokken viste – 17, 4.  Det var i kaldeste laget. Men jeg fant frem det jeg hadde av varme klær og gjorde meg klar til å gå i hverfall en liten tur på 1 km om ikke annet. Klokka var blitt 16, så jeg fikk skylde meg sjøl for ikke å ha rotet meg ut tidligere på dagen da det var et par grader mildere.

Et par søppelposer ble med meg bort til søppeldunkene. 2 fluer i et smekk er alltid greit å få gjort.

Det var ikke godt å gå på fortauene i dag heller. Det var akkurat det samme underlaget som på fredag. Man kan bli sliten av mindre, så jeg tok sjansen på å gå ute i veien i små perioder. Der var det bar asfalt, og jeg kjente at hele kroppen slappet av med en gang. Det var sååå mye bedre å gå der. Jeg gleder meg virkelig til våren kommer!!

Jeg trasket og gikk og plutselig var jeg ikke så langt unna butikken. Så da ble målet mitt å gå helt dit bort før jeg snudde.

Da jeg kom dit var jeg såpass godt i gang at jeg bestemte meg for å gå enda litt lenger.

Her står jeg på broa over enden av Simoa og ser ned mot der Kongfossen begynner.

 

Da jeg kom hjem til meg selv igjen hadde jeg vært ute og gått en hel time. Det ble 3,5 blåfrosne kilometer. Jeg er MEGET stolt av meg selv over den bragden.

Det ble ei lang stund i telefonen da jeg kom tilbake. Nå er jeg frysen så det holder, og skal kose meg med tv og strikking resten av kvelden.

 

HA EN FIN KVELD ❤

10 kommentarer

Siste innlegg