Nå er jeg i råtten form altså.

Stort værre kondis og pust tror jeg ikke det går an å få. Her må det mange grep til hvis jeg vil ha noen flere år på baken. Jeg er helt klar over det, og jeg veit så godt hva som må til. Jeg får prøve en ting av gangen. Bevege skrotten først å fremst.

Jeg har nettopp kommet hjem fra turen jeg lovte venninna mi og ta i dag. Avtalen var 10 minutter. Og jeg skal si deg det var mer enn nok. Jeg tok bilen bort til sentrum og gikk innom butikken før jeg skulle gå. Jeg hadde nesten ikke pust igjen bare etter å ha labba rundt i butikken, og måtte sitte å  hente meg inn igjen før jeg kunne tenke på å gå. Dette her er bare helt tragisk, og det er kun meg selv som kan prøve å gjøre noe med det. Jeg kjørte vekk fra parkeringa ved butikken. Det var helt flaut å sitte der å  hive etter pusten.

Maske gjør det ikke bedre akkurat. Jeg bruker det fortsatt inne i butikker.

Jeg klarte etterhvert å komme meg ut og begynne gå. Da jeg hadde kommet meg over gata og begynt på gangveien var jeg allerede nesten tom. Men jeg SKULLE klare 10 minutter!!!

Jeg gikk i veldig rolig tempo og fulgte med klokka på når jeg kunne snu. Ikke før etter 5 minutter altså. Da jeg kom så langt var jeg ikke helt sikker på om jeg orket å gå tilbake til bilen igjen.

Jeg fikk ett ekstraskritt sidelengs innimellom. En bil som kjørte forbi en av gangene trodde nok dette var en eller annen som kom fra puben.

Jeg kom i mål med turen i hvertfall. Det var ingen god opplevelse i det hele tatt. Men jeg er nødt til å ta 10 minutter i morgen  også.

Nå har jeg fått igjen såpass med pust at jeg skal blande en salatbolle til oss til kveldsmat. Med rundstykker til.

 

Fin lørdagskveld til deg😚

12 kommentarer
    1. Du klarte de ti minuttene du hadde bestemt deg for. BRA!!!
      Du klarer 10minutter i morgen og. Jeg heier på deg. (Regner med at du heller vil ha heiing her på blogg enn at jeg skal stå langs løypa di og heie.

      1. Tusen takk😚
        Ja jeg klarte det😃
        Du kan helst vente noen mndr før du stiller opp i løypa mi. Da kan det hende jeg har pust nok til å hilse idet jeg iler forbi (forhåpentlegvis) 😁 Heiarop på bloggen er oppmuntrende og motiverende til å begynne med😁 Takker og bukker😃

    2. Heier på deg, alltid jeg <3
      Ut i morgen også….litt hver dag, sakte fremover….Så går det etterhvert lettere.
      Får vi håpe og tro, klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg