NÅ ER ÅRETS VENNINNETUR BESTEMT

I går kom venninna mi på besøk😊 Vi to har som tradisjon å ta en tur i året. Som regel blir det storbyferie i utlandet, men i år har vi valgt Norge og natur 😍 Vi ble anbefalt et par steder av ei annen arbeidsvenninne. Ellers var vi inne på tanken om både Bergen og nordover. Vi satte oss til med pc’n og fant det ene stedet vi ble anbefalt.  Det så kjempefint ut der, og faktisk ikke så ille rompriser. Jeg kokkelerte middag til oss, og vi tygde litt på saken. Her er hun… min trofaste reisevenninne gjennom flere år😍

Det ble kalkunmiddag i går, med nypoteter, og som vanlig ei blanding av grønnsaker og urter i panna.  I går hadde jeg i både smøreost med krydder og urter, og en rest med rømme. Da slapp jeg å lage saus😁..luring😎

 

Vi sendte en mail dit etter middagen. Bestemte oss for at dette stedet var verdt å undersøke før vi lette etter noe annet.  Men det varte og det rakk uten å få svar. Da tok jeg telefonen i stedet. Ringte og fikk ei koselig eldre dame på tråden. Etter litt snakk frem og tilbake endte vi opp med å bestille rom fra I MORGEN!!! Og frem til fredag. Det var det eneste som passet oss , for å få 3 netter i strekk. Så i dag blir det å pakke kofferten. Vi reiser i morgen tidlig.  Turen tar ca 4 timer fra meg.  Vi har skjekka reiseruta og har alt under kontroll. Vi skal ha med niste og stoppe og nyte utsikten på vei bortover. Ingen stress.

Vi reiser til Eidfjord, og har fått rom her.

Ser det ikke flott ut? Her skal vi helt sikkert klare å nyte naturen og stedet. Vøringsfossen skal vi i hvert fall se på . Kanskje vi begir oss ut på fottur oppover der😊 Nå gleder jeg meg masse til å reise på en helt annerledes tur enn vi pleier.

Ønsker alle en fin mandag hvor enn dere er ❤

 

#eidfjord #vøringsfossen #venninnetur #natur #norge #blogg

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg