NÅ BLIR DET SOM DET BLIR

Nå orker ikke jeg mer før i morgen i hvertfall.  Vi har vært i butikken og handlet siste rest og jeg har funnet ut (stort sett) hva jeg skal ha på meg til julemiddagen. Med mannen er det greit. Han har dress. Så da er det i orden. Heldigvis er vi bedt bort, så vi kan ta det med ro ei stund på dagen i morgen. 

Resten av kvelden i kveld  har jeg tenkt til å bare slappe av og prøve å senke skuldre og blodtrykk. Mannen truer med å ringe legevakta hvis det blir like høyt som det var rett etter at jeg sto opp i dag. 

Begynte på ei lue til meg selv da vi hadde besøk her en dag. Den kan jeg fortsette å kose meg litt med med nå. Har ikke helt bestemt hvordan den skal se ut. Jeg bruker bare av det garnet jeg har igjen her. Jeg trenger ei lue da jeg skal gå av meg all julematen etter jul 😁

Forresten… vi har 1 1/2 års bryllupsdag i dag. Mannen feirer rekord hver dag😆😆 Han har aldri vært gift før😍😍 Elsker mannen min jeg❤ 

Ønsker alle en fredelig jul!

 

3 kommentarer
    1. Så koselig han feirer litt hver dag da 😀 Søtt <3 Jeg har vasket litt i dag, og tatt på en rød duk. Satt fram nissene til mamma så nå er det mer julete enn det har vært her på mange år 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg