NÅ BLIR DET SIESTA HER

Jeg har ordnet en del i dag faktisk. Ligger slett ikke dårlig an til campingtur i morgen. Men nå MÅ jeg ha en siesta inne med ei bok. Dino ligger helt utslått inne her han også. Det er virkelig hett ute. 

Jeg har støvsugd hele 1.etg …som planen var i dag. To maskiner med klær er vaska og henger ute. Vaska både shorts, joggebukse, jakker og sengeklær. 

Jeg tenker det kan være lurt å gardere seg med både lett sommertøy og noe som er tykkere. Disse hete dagene blir det nok snart en brå slutt på vil jeg tro.

Der har vært en knallfin og varm Augustmåned hittil. Det er blitt grei badetemperatur på campingen tilogmed nå. Så muligens er ikke årets siste bad tatt.

Jeg har sett over plantene mine ute, og vanna de som skrek etter vann. 

Denne her plukket jeg bort to visne blomster på. Nå står den for første gang siden den ble kjøpt i mai uten blomster. Men den har masse knopper fortsatt. Så hvis mannen steller pent med den til jeg kommer hjem er det nok en blomst eller to på den igjen innen da. 

 

Og disse her….som jeg har sådd…springer det ut nye blomster på hver dag nå. De trenger masse vann hver dag. Håper han klarer å holde liv i dem også.

 

Jeg har prata med min venninne på telefonen. Og vi avtalte at hun kommer på overnatting fra tirsdag til onsdag. Det blir kos. Kan hende spiser vi reker og loff igjen. Det smakte nemlig veldig godt sist hun var her.

Da begynner jeg på siestaen min jeg. Før jeg gjør noe mer.

Ha en fortsatt fin sommerdag😗

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg