Nå blir det innlegg selv om mannen er hjemme.

Mannen er for det meste hjemme nå om dagen. Jeg får ikke helt ro på meg til å skrive eller lese blogg da.

Formen hans er bedre i perioder, så nå da jeg gikk inn for å skrive skulle han finne på noe å pusle med ute. Det er bra. Jeg har nok å styre med inne.

Jeg har fulgt med på valget i natt, så jeg er ganske så sigen. Men jeg har tenkt til å gjøre ferdig syprosjektet mitt i dag uansett. Det var egentlig ferdig på lørdag, men jeg må gjøre om noe for at det skal passe bedre.

Det er en skjortebluse jeg har sydd til meg selv. Mannen og jeg var enige om at den ble for kort. Så i går satt jeg og sprettet opp sømmene nederst for å få den lenger.

Det blir litt snaut med de to stoffene jeg har brukt, og det syns jeg var dumt. For nå må jeg finne et tredje stoff å bruke. Det blir ikke helt som planlagt da.

Du skal få se resultatet på da det er ferdig.  

Ha en fin dag😚

#syprosjekt #syselv #restestoff

2 kommentarer
    1. Godt å lese at formen til mannen din er bedre, og fortsatt riktig god bedring til ham 💙😊

      Mannen min og jeg fulgte med til ca.kl.24.00 vi også, men da var det klart at det ble rød-grønn regjering.

      Kjempefine farger på stoffet, og jeg gleder meg til å se resultatet når det blir ferdig 😊

      Ønsker deg en kjempefin tirsdag ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg