Nå begynner det å bli klart til å flytte inn.

I går fikk jeg hentet internett-modem og stuebord. Jeg kjørte innom leiligheten for å sjekke om kjøleskapet var blitt kaldt, og legge igjen modemet med det samme.

Stuebordet ligger fortsatt i bilen min. Jeg ville ikke bære det inn alene. Det ser nesten helt nytt ut, så jeg tok ikke sjansen på å skrubbe borti vegger eller dørkarmer med det.

I dag har eldstemann, svigerdatter’n, og jeg tatt en tur opp med hans bil. Så bordet ble altså ikke med. Kjøleskapet var helt i orden og maten ble med opp igjen fra Hokksund. Nå ligger det på plass der det skal.

Det vi skulle ellers i dag var å få internett og tv til å virke. Vi fikk til det meste, men det var en ting som ikke virket som det skulle. Til slutt ringte jeg til Allente, som jeg har, og fikk hjelp der. Damen geleidet meg gjennom innstillinger og hit og dit. Vi prøvde flere ganger uten at alt var i boks . Etterhvert skulle jeg vente ei stund før jeg prøvde å sette over til det som ikke ville fungere.

De andre to dro for å kjøpe noe vi kunne spise i full fart. Frokosten hadde vi nemlig hoppet over, og bestikk og brødkniv har jeg ikke pakket med meg enda. Det skulle jeg vært oppe og gjort i dag, men det blir utsatt til i morgen.

Mens de var avgårde rakk jeg å pakke ut og få på plass innholdet i en av eskene jeg hadde stående. Og et lite bord fikk jeg plassert ut på verandaen. Nå har jeg både stoler og bord der ute. Her er noe det jeg ser fra verandaen.

 

Da de andre to kom tilbake prøvde jeg i full spenning og trykke meg inn på det jeg skulle på tv’n. Og det virket…JIPPI.

Nå virker alt som det skal, og i morgen, på selveste bursdagen min skal jeg sove i den nye leiligheten for første gang. Jeg sover over i Hokksund igjen denne natta også. Jeg vil gjerne få hentet noe å spise med før jeg slår meg ned der jeg har tenkt til å bli ei god stund fremover. Nemlig i det nye kapittelet i mitt liv.

GOD HELG ♥ 

 

14 kommentarer
      1. Ja her har det skjedd ting i løpet av sommeren. Vi bare leide gården vi. Og nå skal jeg leie en leilighet til jeg får stablet meg på beina igjen.

    1. Er det leilighet i et hus? Ble bare litt nysgjerrig..virker veldig fin synes jeg.
      Godt for deg å se fremover nå! Klem <3
      Fin kveld og kos deg masse…

      1. Nei, det er ikke leilighet i et hus. Den er i et større bygg med til sammen 7 leiligheter. Jeg var så heldig at jeg fikk den aller beste for min del. Med egen veranda som jeg kan sitte helt i fred på. Og ingen kan se inn vinduene mine. Helt toppers 😍

    2. Nå er det lenge siden jeg har vært innom bloggen din.
      Men nå har jeg lest meg opp. Så hyggelig å se at du har fått deg en hyggelig leilighet.
      Godt å få hjelp av gutta dine til flytting. Dette blir bra.
      Fortsatt god søndag.

    3. Deilig når ting begynner å komme på plass, og det tekniske fungere som det skal. Godt du har god hjelp til å flytte over i leiligheten, for det mye som er for tungt å ta alene. Ønsker deg en fortsatt fin søndag, klem 🤗

      1. Ja, nå begynner det å bli bra 😊
        Hadde aldri klart dette uten gutta mine. Og min mor hjelper til med det hun kan hun også 🥰
        Fin tirsdag til deg 🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg