Mye supper de siste dagene.

Når magen ikke virker helt som den skal enda etter operasjonen går det i lite og lett mat om dagen. De siste dagene har jeg spist 4 forskjellige supper. På sykehuset ble det tomatsuppe den ene dagen og spinatsuppe på dag 2.

 

Her i Hokksund har det blitt både blomkålsuppe og grønnsaksuppe.

 

Noen skiver med loff er også fortært i løpet av disse dagene. I kveld har jeg også spist et kyllinglår sammen med ei loffeskive. Nå venter jeg på at magen normaliserer seg etterhvert.

Jeg begynner å bli rastløs her jeg holder til inne med lite bevegelse. Det går sakte men sikkert fremover, og det skal ikke bli altfor lenge før jeg skal ut og lufte meg en liten tur. Om det så bare blir ei lita runde ute i gården til å begynne med er det bedre enn ingenting.

 

Kos deg med resten av lørdagskvelden  ♥ 

 

10 kommentarer
    1. Enig med Solliv at det er mange og gode supper man kan spise, men det kan selvsagt bli litt ensformig etter hvert. Det går seg nok til etter hvert tenker jeg. Må bare være tålmodig. Ønsker deg en fin søndag, klem 🤗

      1. Jada, det går seg til. Har spist noen loffeskiver og knekkebrød også. Og det har gått bra nå de siste par dagene 😊 Tålmodigheten får prøvd seg nå.

    2. Suppe er kjempegodt, men man må fort ha påfyll. De metter ikke så lenge. Samboeren min har holdt på hele dagen med suppa vi skal ha til middag/kvelds, og jeg er så spent på hva den smaker! 😀 Masse god bedring til deg og magen din! 🙂

    3. Litt bedring for hver dag som går er bra.🤗
      Nå håper jeg st du blir frisk som en fisk veldig snart.🤩
      Nyt søndagskvelden!🤗🧶

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg