MYE SOL OG SUKKER

Nå har Dino og jeg lagt oss inn på sofaen. Dino ble til slutt ferdig med å re opp dyna si.  Han ligger oppå sin og jeg har krøpet under min. Så nå er det kvelden på oss.

Venninna mi og jeg har sittet ute i sola i hele dag, og da blir man litt frysen når kvelden kommer.

Dino har vært med “far” avgårde i dag. Så han var visst fornøyd med å finne dyna han også😊

En liten valp på 7 mnd har vært her i dag. Han skal jeg lage et innlegg om i morgen. En rolig og snill liten tass 😊

Det ble nok sukker og kalorier på oss i dag. Først kaffe og sjokoladekake.

Så litt mer kaffe.. og enda mer.. Men så ble det nesten litt for varmt i solveggen, og vi fant ut at vi skulle gå oss en liten luftetur. Og gå av oss noen få kalorier 😊

Det ble 2 km i sommervær. Ikke så langt, men litt bevegelse ble det jo. Og da vet du, ble vi jo sultne etterpå. Så var det inn å smøre noen smørbrød til oss da. Og det var godt😊

Det ble liksom ikke helt det samme med kake til frokost. Jeg hadde nemlig ikke kommet så langt som å spise før jeg fikk besøk.. treg som jeg er på formiddagen. 

Men jeg rakk butikken og fikk gjort ferdig resten av påskehandelen. Det var det veldig godt å bli ferdig med. Så slapp jeg å ha det hengende over meg.

Vi har kosa oss i sola og stillheten i mange timer. Det er nesten som å være på hyttetur her jeg bor nå. Og med venninnebesøk, blir det enda mer hytteturfølelse😎

Og tror dere ikke vi klarte og fylle på med enda mer kalorier enn det vi gikk av oss igjen da?!

Vi tok nemlig ei ny runde med sjokoladekake før hun dro😁 Vel, vel.. nå er det ikke så veldig mye igjen av den. Og jeg får bare la være å bake en ny på ei stund.

I morgen må det bli en ny tur ut å gå.

Det kjennes at jeg har fått mye sol og frisk luft😊 Nå var det godt under dyna på sofaen. En fin dag har det vært.

 

#venninner #besøk #sol #sjokoladekake #smørbrød #påske

 

 

 

2 kommentarer
    1. Ha -ha, sånne kaker er skumle. Den beste måten å slippe å spise mye søtt for meg er å la være å lage, ELLER å la være kjøpe snop å ta med hjem. Er det i HUS er det umulig å la være 😀

      1. Det er helt sant det gitt😊 vi har jo vært flinke til og ikke kjøpe noe godteri eller sjokolade på ei stund.
        Men nå sprakk det fullstendig 😣

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg