Mye fysisk arbeid i dag.

Det er fortsatt overskyet og deilig temperatur ute i dag. Da er det bare å benytte sjansen til utearbeid.

Det har blitt både gressklipping, litt mer luking, og vedsjauing. Masse fysisk arbeid. Så nå er jeg sliten og kjenner det godt i armer og bein. 

( Bilde lånt fra pixabay.)

 

Det var på tide med en pause og en  matbit nå. Men først måtte jeg få brøddeigen jeg slang sammen før jeg begynte med veden over i former. Nå står de til etterheving og jeg har fått i meg litt mat.

Når brødene blir ferdige har jeg lyst på en skogstur sammen med Esther.

Jeg skal bare slappe av inntil da. Ikke lurt å overdrive aktivitetene har jeg lært.

Det kommer en dag i morgen også. Jeg vil at den også kan bli brukt til noe fornuftig.

Ha en fin sommerkveld😙

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg