MYE BEDRE I DAG

Det ble en urolig søvn med mye rare drømmer i natt . Så i dag sto jeg ikke opp før jeg følte meg klar til det. Var våken både 8 og 9 men tenkte at nå skal jeg sove meg helt ferdig . Og da ble klokka 11 før jeg var klar til å gå ut å få kaffe. Men det var jammen godt .

Ingen hodepine og jeg prøver ALT jeg kan for å holde hodet i ro. Eller det inni hodet da 😉

Da mannen fikk besøk rett etter at jeg hadde fått kaffekoppen min, måtte jeg løpe inn å kle på meg. Måtte være litt anstendig. Det ble litt skravling og flere kaffekopper. Da begynte jeg å bli litt lei av å bare sitte der. Jeg kunne selvfølgelig tatt frem heklinga mi. Men jeg tenkte ..aha!!… Jeg kan jo sitte her ved bordet i sola og plante om noen av tomatplantene mine og alt det andre 😊 De får bare holde kaffekoppene sine unna styret mitt.

Og som tenkt så gjort. Med jordposer, små og store potter, og nøye planlegging av hva som skulle hvor, ble jobben gjort utover mesteparten av bordet. Ihvertfall så langt det lot seg gjøre med det jeg hadde til rådighet av jord og potter akkurat i dag.

Jeg er veldig spent på hva det blir ut av de fra Thailand. Noen av dem vokser fort.

Disse her ser jeg forskjell på fra dag til dag.

Jeg er ikke helt sikker på hva de skal brukes til i matlagingen . Så jeg får spørre min svigerdatter. Det var henne jeg fikk frøene av😊

Nå er vi klare for en middagslur her i huset.  Her skal nemlig ingenting jages opp i dag. Det er så godt med et fredelig hode 😃

Ha en fin mandag.

 

#fredisinnet #bipolar #Thailandsfrø #psykiskhelse #bambooleaf

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg