Mye bedre å pusle rundt hjemme.

Det smakte med middag tidligere i kveld. Lettsaltet svineknoke, kålrotstappe og poteter.

 

Det er bare godt å pusle hjemme hos meg selv. Slippe å reise avgårde for å styre på raskest mulig for å komme raskest mulig hjem igjen. Her kan jeg holde på i helt eget tempo, og prøve å glemme alt som har med huset og alt annet i Sigdal og gjøre.

Faktisk har jeg klart å tømme noen få esker og poser i løpet av dagen. Ting og tang har fått plass der jeg vil ha dem. Bl.a er alle malesakene mine på plass i samme skuff som de lå i før flyttingen. Det stueskapet har jeg nemlig tatt med meg hit til mitt nye hjem.

Jeg gleder meg til den dagen jeg kan sette meg ned med maleprosjekter og søm igjen. Planen er å lage et hobbyhjørnet i stua. Jeg tror jeg skal få til det. 

Jakka jeg solgte på Finn.no i dag er gjort klar og lagt i postkassa, for å sendes dit den skal. Jeg kan bruke Helthjem når jeg skal sende pakker her på den nye adressa mi. Det kunne jeg ikke på den gamle. Det blir spennende å se om det funker som det skal.

Jeg syns jeg har fått til mye mer enn det jeg trodde da jeg våknet i dag, og det er jeg fornøyd med.

 

HA EN GOD NATT ♥ 

12 kommentarer

Siste innlegg