MULIG SOFADAG

Det er dagen etter en dag hvor jeg har vært på farta.  På lista mi for dagens gjøremål var det kun 3 punkter.

1. Legebesøk

2. Besøke moder’n

3. Strikke 1 time på genseren.

Altså, ikke mye arbeid. Men helt klart at det ble for mye, og for lenge.

Hos legen gikk det veldig fint. Var ikke mange minuttene der inne. Blodtrykk og puls var helt fint. Og da jeg sa det var 3. dagen på rad som jeg følte meg veldig bra, uten trykk i hodet og alt det der, ble hun veldig fornøyd. Hun så det på hele meg at jeg følte meg bedre. Men hun ville selvfølgelig følge det opp videre. Pluss en skjekk av alt mulig annet.

Så neste time… Og hold dere fast, den er ikke før 30.MARS!!!! HERLIG! da ville hun ta full pakke med blodprøver, pluss urinprøve. Det er greit. Vet jo aldri hva som kan lure rundt i kroppen, eller om det er noe som mangler. Som regel er prøvene mine stort sett fine.

Så dro jeg rett bort til min mor etterpå. Hadde ikke vært der så veldig lenge før en hodepine slo til. Og den klorte seg fast helt til jeg stupte i seng i går kveld. For sikkerhetsskyld tok jeg en blodtykksmåling før jeg la meg. ALT for høyt undertrykk igjen. Fanken altså !! Tåler jeg virkelig ikke mer enn det?  Men det var en grunn til at hodepinen kom antagelig. Vel, Vel… oppdrag utført. 

Pluss at jeg fikk gjort noe av punkt 3. mens jeg var der. Strikke på genseren. Jeg kom godt i gang med de første  plundrete rundene etter at ermene og bolen er satt inn på en rundpinne. Jeg strikket noen runder til da jeg kom hjem, så nå er resten bare en lek.

Siden jeg hadde bilen i går leverte jeg mannen i verkstedet der han driver og bytter motor i en bil….og da måtte jeg jo få hentet han hjem igjen også utpå kvelden. Så det ble en alt for lang dag.

 

I dag har jeg vært oppe ei stund sammen med han før han fór avgårde igjen. Tatt en kaffekopp, spist frokost og fått i meg frokostdosen med medesiner. Nå plundrer jeg veldig med å holde øynene oppe til jeg er ferdig med dette innlegget. Jeg er tydeligvis ikke klar til å starte noen ny dag foreløpig. Blir nok noen timer til med søvn først. Så kan jeg håpe på at det blir bedre utover dagen. Jeg har jo ei liste med noen punkter i dag også. Vil gjerne se om jeg får det til.

Ønsker alle en fin dag😚

PS. Jeg adopterte meg en søster på telefonen i går kveld. Det har jeg aldri hatt før 😃 Min venninne er herved oppgradert 😃

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg