Mr. Kenwood er i gang igjen.

Han har stått i hjørnet sitt på kjøkkenbenken og surmula lenge nå, Mr. Kenwood. Stakkar…han har følt seg fullstendig oversett. Og det har han i grunnen helt rett i. Han har vært oversett.

I dag tror jeg han ble veldig glad. Han fikk nemlig svinge seg med en gjærdeig.

Nå står han med magen full av rundstykkedeig og ser meget fornøyd ut.

Jeg har pønsket ut en plan for dagens middag, og da trenger jeg rundstykkedeig.

Jeg har som du kanskje har fått med deg en hel masse ferdig stekt kjøttpudding i fryseren. Jeg tok opp en halv en i går kveld. Den er det mais, sjampinjong, og vårløk i.

Jeg har litt snaut med poteter her nå, og jeg har ikke tenkt meg i butikken før jeg skal lage middag. Så da måtte hjernecellene i gang.

Etter ei lita stund i tenkemodus, og et overblikk av hva som fantes her, blir det innbakte kjøttpuddingskiver og ost. Det har jeg aldri prøvd før, men jeg syns det kan virke som en god plan.

Det gjenstår å se hvordan resultatet blir.

Kos deg med dagen😚

 

#middagstips #middag #kjøttpudding #fantasi #kreativ

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg