MØRKT OG TRIST

Dette været er ikke mye å skryte av altså . Det er skikkelig mørkt og trist. Ikke så helt enkelt å våkne til dette her.

Jeg har på vekkeklokka. Den ringer klokka 10 hver dag nå. Den lå utenfor min rekkevidde i dag, så jeg lå og hørte på den irriterende lyden til den endelig tok en pause. Men så satte den i gang igjen, og jeg måtte bare komme meg opp og få slått av spetakkelet. Satte på kaffen, og ikke lenge etter kom mannen ned fra skauen.  Dino hadde fått en treningstur.

Mannen er tydeligvis like trøtt som meg i dag. Men han har lov til å henge med øyelokkene nå. Tross alt ringte hans vekkeklokke mange timer før min. Sånn ca midt på natta en gang. 

I går satt jeg så lenge med landskapsmaleriet mitt at jeg ble helt surrete i hodet. Det er masse pirk og jeg blir aldri helt fornøyd. I dag tror jeg at jeg skal male et blomsterbilde. Så får jeg en pause fra det andre ei stund. 

Treet jeg holder på med har også fått ei pause. Men det skal bli ferdig det også. Kanskje er det dagen for det i dag. 

 

Prøv å få en fin dag i høstmørket 😚

10 kommentarer
    1. Usj ja dette været er ikke mye bruke tid på, bare å konstatere at det bedre å være inne 😉 Så flotte maleriene dine er, og jeg likte veldig godt det med høstfarger 🥰

    2. Nydelige bilder du lager! Du får selge dem på Epla <3 Hvis du ikke skal ha dem selv på veggen….
      Nydelig vær i går – i dag drittvær! God klem…

      1. Da var dere heldige med været😊
        Det ser ut til at det blir finere her også i dag😊
        Tusen takk for komplimenter 😃
        Ha en fin dag. Klem 😚

    3. Veldig morsomt å male, skape noe 🙂 Ble fine og fargerike bilder da 🙂 Her regner det og jeg har vondt i hodet hver dag, men er ellers ganske fornøyd med livet 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg