MØRKT OG LITT FORVIRRA

Det er ute det begynner å bli mørkt allerede. I hodet mitt er det forholdsvis lyst og fint. Det har vært det en periode nå. Selv om jeg blir ganske sliten i toppetasjen utover kvelden og natta. Det er mye som foregår der oppe.

Denne dagen vet jeg ikke helt hvor ble av. Jeg har egentlig ikke stått opp skikkelig engang. Vimsa rundt i nattkjolen, og innbildte meg at det var litt utpå formiddagen 

Men det er det jo ikke. Det begynner å bli mørkt! Skal jeg se noe inne i stua nå må jeg sette på lys.

Jeg har sittet en del i telefonen i dag. Og da går jo klokka.  Mellom et par samtaler begynte jeg å se meg rundt og lure på hva i all verden jeg hadde brukt dagen til. Jeg fikk se at jeg hadde hengt opp gardinene jeg vasket i går til tørk. På begge tørkestativene inne. Det betydde at jeg også hadde bretta sammen det som hang på det ene stativet fra før. Det hadde jeg faktisk helt glemt.

Frokost har jeg spist en eller annen gang. Nå er jeg sulten igjen.

Jeg har ryddet ut av oppvaskmaskinen og fylt den med det som sto i kummen.  Mest kjeler og store ting.  Så den er satt i gang på enda ei runde. Og nå til sist har jeg sittet og plundret med symaskinen og det siste buksebeinet på mannens arbeidsbukse. Maskinen slo seg vrang i går under lappingen. Og da jeg måtte ned en tur for å spise  kom jeg meg ikke i gang med syingen igjen. Nå har jeg heldigvis fått skikk på den og buksa er ferdig reparert.  ENDELIG!! 

Det var meningen jeg skulle vært på strikkekafe i går kveld sammen med min mor. Men det avlyste vi i siste liten. Jeg begynte å føle meg syk utover dagen. Og da er det for dumt å dra noen steder i disse dager.

Formen er ikke på topp i dag heller. Så jeg får holde meg mest mulig for meg selv noen dager og se om jeg blir bedre eller værre.

Da fant jeg ut hva dagen var brukt til da. Og det er enda noen kosetimer igjen av den. Med koselig lys i lampene og fyr på noen t-lys.

Fortsatt fin tirsdag 😚

2 kommentarer
    1. Synd det ikke ble noen med strikkinga i går da. Det hadde vært koselig! Men syk i disse dager – da må man holde seg for seg selv! Bra du fikk ordnet buksa til mannen da..Flink du 🙂 klem…

      1. Takk.. ja det var bra jeg holdt meg hjemme derfra. I går hadde jeg litt feber og var småtett i brystet. Det kjennes bedre ut i dag😊 Men det gjorde det på formiddagen i går også. Krysser fingrene for at det går over.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg