MORDET PÅ NISSEFAR

Ja, det stemmer. En eller annen gang mellom 8.00 og 9.45 ble det begått  et brutalt drap her på Nissefar i går.

Jeg var hjemme og lå og sov. Jeg hørte ikke noe mistenkelig. Men det første jeg så på stuegulvet da jeg våknet var Nissefar. Han var ille tilredt, det meste av hodemassen hans var revet ut, og det var ingen tvil om at han var død.

Nissemor satt fortsatt på plassen sin. Hun var helt stum av sjokk stakkar, etter den traumatiske opplevelsen. Hun bare satt der med et fullstendig stivnet, nervøst smil om munnen. Ingen kontakt å få der.

Jeg hadde nok en liten mistanke med en gang om hvem drapsmannen var.

Muligens var han ute rundt huset her et sted for å gjøre sitt fornødne, og prøve å spille så uskyldig som mulig.

Da jeg etter en stund slapp den mistenkte inn avslørte han seg temmelig raskt. Han fløy nemlig rett opp der Nissemor satt og ville drepe henne også.

Men der var jeg rask .Jeg klarte å redde henne. Gjett om hun var glad jeg var våken og kunne komme henne  til rask unnsetning.

Stakkar Nissemor, så glad for å bli reddet, men samtidig så fryktelig lei seg for å ha mistet mannen sin.

Neste jul blir hun helt alene. Hvis hun ikke er heldig og kommer seg videre i livet da. Jeg får håpe hun møter en ny Nissemann innen et år. Så hun får noen å dele plassen med i stua da også. Det er jo lov å håpe.

 

Morderen fikk en omgang skikkelig kjeft og ble sendt rett ut av stua og måtte sone ei god stund på plassen sin.

Selvfølgelig var det Dino som sto bak drapet.  Det var rett og slett et hevndrap . Far hadde nemlig reist til tannlegen uten å ta han med. Og mor lå jo bare og sov.

Siden saken ble oppklart kunne mor reise på sin ordinære jobb, Og bli der ut kvelden.

I dag har han vært med far ut for å jakte på det han skal . Nemlig hare. Nå ligger han her og sover. Så får vi håpe resten av nissefamilien er trygge for i dag…. og resten av jula.

#nissemord #nissefar #nissemor #harehund #hevn #sakenoppklart #caseclosed

 

2 kommentarer
    1. Å huffa meg, dette var trist for nissemor. Håper at det gikk fort med nissefar, så han ikke led en grusom død 😥

      Ja hunder kan hevne seg på de forskjellige måter. Min tante hadde en labrador, som måtte være hjemme da de skulle ut å handle. De var barnepike på barnebarnet, som var liten, og han fikk være med. Da de kom hjem etter noen timer hadde hunden funnet den store posen med bleier, og han hadde revet alle som en i små dotter så det så ut som om det hadde snødd. Tante og onkel var ikke bli på han da, men vi har ledd mye av det i ettertid.

      1. Uff, det må ha gått fort for seg siden jeg ikke våknet å kunne redde han😣 Nissemor mor sitter her forsatt like stum av forskrekkelse.

        Ja. De tar hevn. Han her gyver løs på alt. Spesielt hvis mannen drar uten han. Han har en lilla crocks ( sko) han er spesielt etter. Den gyver han løs på med en gang. Kill, Kill liksom😈

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg