MOOOOOR….JEG VIL INN!!!

I dag reiste mannen avgårde for å skaffe meg en ny telefon. Snille mannen min. En kamerat av han hadde en til salgs. Han bor et godt stykke fra oss, så Dino og jeg blir alene hjemme i dag.

Dino måtte selvfølgelig ut for å se hva far skulle da han gikk ut døra. Alt må jo registreres av det som foregår her i huset.

Han sto ute nøyaktig så lang tid det tok til bilen forsvant rundt svingen. Da var det altså nok!! 

– MOOOOR!!! FAR REISTE!??

 

 

-Hvordan kunne han glemme meg?

 

– Jeg vil inn nå!!

– At det går an! Bare reise sånn helt uten videre. Nå skal ihvertfall jeg være snurt resten av dagen. Jeg skal bare tenke litt over saken, og finne ut om jeg skal være ramp eller snill mot mor.  Hun slapp meg jo tross alt inn, og ikke har hun reist fra meg heller. Hmm….

 

#Dino #finskestøver #harehund #ethundeliv

10 kommentarer

Siste innlegg