MIN SØNN SOM KOKK

Her er han i farta da. I full gang med kokkelering og øl-smaking da vi kom.

Menyen hadde han valgt selv, og vi var spente på hva som skulle serveres.

Det ble svinesteik, saus, poteter og honning-glasserte epler, svisker og rødløk.

Det smakte kjempegodt!! Ingen av oss trodde vi likte svisker, men det var jo helt spiselig sammen med epler og rødløk😊

 

 

En vellykket middag han laget i stand. 

Og så deilig det var å komme til ferdig mat. Jeg ba meg selv om en måneds tid igjen likegodt jeg😊

Det var jo så koselig å komme seg litt ut døra å være sammen med noen av den nærmeste familien også.  Det er ikke ofte jeg orker å tenke på å reise noen steder i det hele tatt. Men i dag gleda jeg meg faktisk. Og bra ble det.

Nå er vi hjemme igjen og kan være veldig fornøyde med dagen.

 

#familie #middag #utpåbesøk #middagstips

 

10 kommentarer
    1. Ser veldig godt ut dette.. Deilig å komme til middag og bare kose seg… Så flott at du hadde ork og krefter til å komme deg ut døra… 🌷Flink sønn 💞

    2. Så godt ut, og veldig koselig med familiemiddag. 🙂 Tror jeg foretrekker det fremfor festen vi var på i går. Skrekk og gru. Jeg er så dårlig!! Og det uten å ha drukket noe særlig. Skikkelig urettferdig, den som er edru er den som sliter mest dagen derpå. For min del var det en bortkasta kveld.

    3. Uff ja. Det er sant. Det blir gjerne en slitsom kveld ute på fest. Og ihvertfall er dagen derpå ødelagt. Det er jo veldig synd at dagen blir ødelagt for deg som var edru tilogmed.
      Håper du våkner litt til live utover dagen🌷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg