MIN SØNDAG…SÅ LANGT

I dag skal jeg bare gjøre det jeg orker og har lyst til. Det var jo arbeidsdag i går kveld, og jeg var hjemme ved 22-tida. Opplagt , men sliten. Det er ikke så godt å roe ned kroppen med en gang jeg kommer hjem. Jeg fantes jo ikke trøtt.

Men jeg kom hjem til et stapp mørkt hus, og både mannen og Dino sov. De hadde vært på hundeutstilling og dro veldig tidlig av gårde sammen med en kamerat.

De hadde sovnet i hver sin sofa, så jeg hadde ikke så lyst til å begynne med de helt store sprella og vekke dem. Jeg ville ikke sette på tv’n engang. Så jeg gjorde bare klar en vaskemaskin, spiste noen knekkebrød og holdt meg på kjøkkenet. Stille som ei mus😊 Leste noen blogginnlegg og kom på at jeg hadde ei bok liggende. Den kom i posten for ei god stund siden.

Nå er det veldig lenge siden jeg har lest noe i det hele tatt pga at jeg har et skriveprosjekt selv. Men nå tenkte jeg det kunne være lurt å lese litt alikevel . Siden prosjektet står litt i stampe. Se litt på teksten og sånne ting også. Så jeg fant boka og satte i gang. Kjente det var veldig godt å leve seg inn i ei lettlest bok😊 Dette er siste boka i en serie.

Forresten fikk jeg endelig melding fra bokhandelen nå. Boka Tur-retur helvete som  Deveny har skevet er klar til henting. Det blir neste bok jeg skal lese. Har ventet lenge på den nå og gleder meg til å lese den😊

Så her er min søndag så langt. Knekkebrød, iskaldt vann og ei koselig bok. Bare hviledag helt til jeg muligens finner på noe annet . Men jeg MÅ ingenting, selv om jeg absolutt BURDE. Heldigvis har jeg fri i morgen😊.

Ha en fredelig søndag 🥀🥀

 

#lese #søndag #fredelig #hviledag #godbok #bokserie #leselyst

 

 

6 kommentarer
    1. Det er kjekt å fordype seg i bøker av og til. Jeg har ikke lest denne serien du leser, men leser 3 andre serier 😉 I tillegg leser jeg jo andre bøker også. I dag ble jeg ferdig med en krim jeg begynte på sist helg 🙂
      Boka til Deveny har jeg også tenkt å få tak i. Kjekt å lese noe fra forfattere man faktisk “kjenner” også. Men…jeg har jo en bror også som har skrevet noen bøker (ikke romaner og sånt da), så det ligger til familien 😉
      Nyt resten av søndagen ♥

      1. Ja det er godt å leve seg inn i en bok.
        Slappe skikkelig av😊
        Så spennende at broren din har skrevet også.
        Jeg har lest mye krim og serier. Det er for det meste det det går i😊

        Ha en fin kveld❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg