MIDDAGSTIPS

Her kommer et lite middagstips igjen.

Jeg har lekt meg litt på kjøkkenet nok en gang. Dukka ned i skuffen med grønnsaker og fant dette: persillerot, purre, hvitløk, champignon og en liten bit brokkolistilk. I tillegg hadde jeg en boks hakkede tomater og en kvast basilikum.

Dette ble surret litt i stekepanna. Trenger ikke mange minuttene.

Tomater og basilikum blandet jeg i til slutt. Bare så det ble varmt .

Deretter blandet jeg i ferdig kokt ris, og serverte dette sammen med snitzel.

Lettvint og godt… Og som alltid mer enn godkjent av min mann😊

VELBEKOMME.

 

#middagstips #middag #grønnsaker #ris #dagens

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg