MIDDAGSTIPS

En god og enkel potet-middag  😊 Noen ganger savner jeg poteter noe helt forferdelig. Da må jeg lage en rett med det da vet du😁 Kokte poteter.
Svinesteaklets med smeltet mozzarella som toppig. Det gjorde smaken ekstra god.

I skekepanna ble det også stekt noe tilbehør.. 2 gulrøtter i skiver, 3 store champignon i skiver , litt persillerot i småkuttede staver og 3 hakkede hvitløksfedd.

Litt smelta smør over.  Og da er potet-middagen klar. Enklere kan det vel ikke bli.

Dette var noe jeg laget på torsdag etter at jeg kom hjem fra min mor😁

 

#enkelmiddag #potetmiddag #middagstips #mozzarella #svinesnitzel

4 kommentarer
    1. Og det kaller du enkel middag..hehe.

      Min i dag: Åpnet en boks Vesterålen fiskeboller, fant en pose glutenfri hvit saus i skapet, og så kokte jeg poteter. Heiv oppi noe karri i sausen for å få litt smak. Minitomater fikk lov å leke grønnsaker i dag.
      Skikkelig slapp matlaging 😁😁😁😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg