Middag, strikk, og tv.

Kveldens middag er laget og spist. Spagetti ble det i dag. Og i stekepanna ble det stekt pølsebiter, gulrot, og løk. Chilien måtte jeg holde for seg selv og kun strø over min egen tallerken. Sånn blir det da man ikke er helt enige om hva som er godt å blande i maten. Men det er greit det. Jeg kan spise den rå jeg.

Ketchup må vi ha på, men den ble ikke med på bildet. Da hadde ikke så mye av det andre blitt synlig…hehe.

Jeg har strikket noen runder i dag også. Det blir to lilla-nyanser på mønsteret på dette sokkeparet. Jeg tror jeg kommer til å ta ensfarget mørk lilla på resten av sokken. Enkelt og greit.

 

Stup trøtt har jeg vært denne dagen også, det får bare bli litt mer tv-titting før jeg tar natta. Åsted Norge begynner hvert øyeblikk. 

Ønsker deg en god natt😚

10 kommentarer

Siste innlegg