Middag på terassen i går.

Hei, hei. I går ble det middag på terassen. Det var ikke handlet inn middag til helga, så det måtte bli “mantagerhvamanhaver”. Og det ble en blanding av diverse frosne grønnsaker, en halv løk, ei pakke kikerter, ei pakke frossen seifilet, masse gressløk fra hagen, og ris.

Mannen rynket på nesa da han hørte ordet fisk. Og han ble ikke spesielt overlykkelig da han hørte at jeg skulle blande fisken i små biter sammen med grønnsakene. Han syns egentlig han godt kunne spise bare grønnsaker og ris. Han trodde nemlig at fisken skulle stekes for seg selv. Det var ikke min plan. Jeg ville ha smakene godt blandet. Og sånn ble det. 

Jeg begynte med å brune løken, og fylte deretter på med alt det andre i stekepanna etterhvert. Smakte til med salt og pepper og lot det steke til alt var ferdig og godt blandet. Syns det ble veldig godt jeg.

Jeg elsker fisk. Kunne spist det mange ganger i uka. Mannen spiste han også. Men kommentaren om at maten var god uteble. Hehe.. jeg nøt et godt fiskemåltid.

Ha en fin mandag ❤

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg