MIDDAG MED NEDSATTE PRISER

Det ble en snau time med gressklipping på meg før mannen kom hjem.

Da hadde jeg begynt å bli småsulten. Så jeg vurderte ei stund frem og tilbake om vi bare skulle spise nystekte rundstykker, eller om jeg skulle reise bort på butikken og se hva som var til nedsatt pris.

Som regel lager jeg middag etter hva som er på tilbud, eller hva som er nedsatt med 40 og 50%. Jeg har ikke behov for å handle mer enn det jeg må til full pris. 

Med tanke på rundstykkene som fortsatt var varme kikket jeg i salatdisken først. En eller annen salat er godt med rundstykker til.

Jepp… der var det flere ferdige salatblandinger nedsatt med 50%.  Jeg raska med meg en og gikk videre for å finne noe å ha i eller ved siden av salaten. I kjøttdisken lå det grilla kylling…40% i avslag. Da var middagen i boks.

Jeg kjøpte med noen hermetikkbokser også. Ikke på tilbud, men heller ikke dyrt. Sjampinjong, ananas og vannkastanljer. Det er godt i salaten. 

Dette ble en deilig middag til en billig penge. 

 

Ha en fortsatt fin kveld😚

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg