MERE RESTESTRIKK

Sokkeparet til mannen ble helt ferdig i går. Det er greit å ha besøk når man likevel skal sitte og feste tråder.  Da blir det i alle fall gjort.

Så seint i går kveld, da middag og alt var unnagjort, fant jeg noen av fargene jeg kunne bruke til mitt eget sokkepar.

 

Jeg har faktisk ikke gjort annet enn å sitte ute med strikketøyet i dag, bortsett fra en liten tur på butikken. Men nå har jeg tydeligvis fått nok av både frisk luft,  og sol på beina. Hodet forlanger en hvil. Så jeg får bare høre etter.

I går var dagen helt perfekt. Ingen trykk i hverken ører eller hode og ikke trøtt i løpet av hele dagen😊 Jeg følte meg i live igjen etter 3 uker i vakuum!!

I dag har det vært greit helt frem til nå. En liten hvil så er sikkert alt fint igjen😊

Ønsker alle en fin kveld🌷

 

#blodtrykk #hvile #restegarn #restestrikk #sokker #strikkesokker

 

6 kommentarer
    1. Fine farger på garnet.. STrikka en del før, men ikke di siste åra..trigger nakkevondten min..men det er jo veldig koselig med litt håndarbeid så får se om jeg prøver litt til høsten… Så bra du føler deg bedre, men en hvil i ny og ne er nok lurt… Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg