MER JORD OG STØRRE POTTER

Her har en stakkar som var på vei ut av den lille potta si fått noe større og vokse i. Ny jord, større plastpotte og en helt ny veggpotte.  Nå skal den få lov til å bre seg utover veggen.

Denne her har også fått større plastpotte og mer jord.  Som dere kanskje ser er den litt musespist  ( eller Dinospist) på flere av bladene. Så nå har jeg satt den i høyden i stedet for på gulvet. Kanskje den får stå i fred da. 

Og her har pelargoniaen  blitt finstusset litt i toppene. Toppene er satt i vann og skal bli nye planter.

Den har også fått mer jord og større potte.

Nå skal det bli gøy å se om de vokser seg større alle sammen😀

Jeg har igjen å så frøene jeg kjøpte i går, men jeg tror det skal få vente til i morgen. I kveld er det jobb på meg.

Ønsker dere og alle planter en fin dag😊

 

#planter #blomster #pelargonia #ompotting

7 kommentarer
    1. De fleste mine har heldigvis store nok potter, men de trenger mer jord. Jeg skulle ha fylt på for lenge siden, men det har blitt LED tanken. Nå som det begynner å bli vår, vokser de å da er det viktig at de trives. Ser du som meg har en del planter 😉

    2. Nå ble de nok glade for litt stell tenker jeg. 😉 Her er dårlig med planter, tok livet av så mange sist sommer, og har ikke gidda å kjøpe nye. Jeg som hadde huset fullt før i tia.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg