MER GARN=LYKKE

Nå må jeg forte meg å få ferdig denne lua! 

Jeg var nemlig inne på nettet i går kveld, og der var det tilbud på garn  a gitt 😁 Her i huser trenger vi flere sokkepar, så jeg bestilte 6 nøster av dette garnet. 

 

Og siden jeg først var inne og kikket fant jeg en oppskrift på lue og hals i refleksgarn. Plopp….så lå det 6 nøster av det i handlekurven også.

Gjett om jeg skal lyse opp i terrenget😃 Jeg er glad i farger, og denne passer fint til ei jakke jeg har med knallgule glidelåser.

JEG GLEDER MEG TIL POSTMANNEN KOMMER MED PAKKA TIL MEG OVER NYTTÅR!!!

Nye prosjekter og nytt garn er ALLTID gøy😃

Ønsker alle en flott mandag😗

 

5 kommentarer
    1. Det at garn er lik lykke er jeg helt enig i🧶 Har bestilt garn på tilbud jeg også til tross for allerede stort garnlager…..Noen laster skal en ha og garn kan ikke være det verste😜 Fine farger på lua di😀Ha en fin dag!

    2. Så bra du koser deg med å strikke..Husker jeg likte å kjøpe nytt garn den gangen jeg strikka mye..men det er sånn 12-15 år siden..minst 🙂 Litt frisker farger på lua er fint..og smart med refleks”virkning”… Klem <3

    3. Herlig garn du har kjøpt. Blir gøy å se på hva du får laget. Fine farger. Moro å shoppe garn. Skal shoppe litt jeg å…en dag. For det er mye salg nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg