MER GARN

Jeg har bare sløva i dag. Har vært alene hjemme, så jeg har kosa meg med bok mens Dino har sovet i nesten hele dag.

  Så langt virker hode bedre og det er deilig. 

Jeg har ikke kommet så langt som til strikketøyet mitt foreløpig. Ble så opptatt av  boka. Jeg har hørt det har plinga inn e-poster stadig vekk. Og til slutt måtte jeg se over dem. Mest reklame, men den ene lyste ekstra for meg 😁…GARN!!! Den klikka jeg meg inn på og fant masse tilbud.

Da ble det mer sokkegarn gitt. Greit å ha litt på lager. Jeg har jo vært flink og brukt noe av ull-garnet jeg har hatt her. Hvis jeg ser godt etter på hobbyrommet kan det nok hende det har lurt seg noe unna noe mer også  😊 Men nå har jeg bestilt, så nå kan jeg glede meg til postmannen kommer om noen dager..he-he-he.

Har begynt på sokk nr 2 til meg selv. Og med det været som er nå i sommer kan det være godt med ullsokker på beina. 

Ha en fin kveld💟

 

#strikkesokker #strikking  #hobby #håndarbeid #restegarn

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg