MENS JEG VENTET PÅ KAFFEN

Noen har sikkert sett “Trim for eldre” på NRK for ca 40-50 år siden. Mens de fleste her inne ikke aner hva det er. Vel.. kort fortalt. Det var et program med felles-gymnastikk for de eldre. Godt instruert av en nesten like gammel trener. Trimmen foregikk for det meste i- og rundt en stol. Hver og en hadde fått utdelt egen stol for anledningen. Og det var selvfølgelig musikk til. Lurer på om det ikke var piano jeg. Ikke helt rock’n roll i hvertfall. 

Det jeg skulle frem til her da, var at jeg prøvde meg på en blanding av trim for eldre og Thai Chi her på morgenen. Det ble nemlig litt tid til overs mens jeg ventet på kaffen. Trakteren tok ekstra mange minutter mens jeg tok morgengymnastikk langs kjøkkenbenken syns jeg. 

Det ble både pusteøvelser og bøy og tøy. Og etterpå smakte kaffen ekstra godt. 

Mannen er ute på jakt med Dino. Så han var heldig som slapp å se oppvisningen på kjøkkengulvet .

Ønsker deg en sprek dag😚

 

7 kommentarer
    1. Godt å begynne dagen med en en slik økt 🙂 Derfor liker jeg å komme meg tidligst mulig på trening.

      Ja, jeg husker programmet der, og jeg husker han Reidar Morset som hadde Trim For Eldre på NRK etter Nitimen på 70-tallet.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg