MEDISTERKAKER OG RIBBE GJORT KLART TIL SØNDAG

I dag måtte jeg til med å blande deig til medisterkaker. Og steking etterpå. Jeg måtte lage i  2 omganger, da mr. Kenwood ikke hadde plass til så mye av gangen.

Jeg fikk 30 stk ut av det jeg blandet. Akkurat det jeg hadde beregnet.

Det tok sin tid. Men nå er det gjort. Og dette er bare første runde. De jeg skal ha på julaften må jeg ta over helga en gang. Disse her er til familiemiddag på Søndag. Jeg har skrevet om det tidligere her inne at jeg skal ha alle 3 ungene med følge, pluss 2 barnebarn og min mor hit på julemiddag. Da er vi alle samlet. For på selveste julaften skal noen både hit og både dit.

Ribba har jeg også krydra og gjort klar. Litt av den jeg kjøpte på båten i går. Det blir spennende å se hvordan den blir.

Jeg hadde også tenkt meg en liten tur ut for å finne en julegave jeg skulle hatt innen Søndag. Men etter den lange dagen med Harryhandel i går får det bli med det som er gjort på kjøkkenet i dag. 

Det ser ut til at jeg får overnattingsbesøk i morgen. En sønn med følge kommer. Da blir det en del som må gjøres da også. Mannen min er på jakt. Han har fått tillatelse til å bli der over helga..hehe. Så jeg må fikse det meste selv her til familiemiddagen.

Jeg har helt glemt å spise siden frokost i dag. Og det er ikke lurt. Jeg kjenner det nå. Så nå skal jeg ta meg litt kveldsmat og retten og sletten legge meg. 

GOD NATT.

#julemiddag #middagsforberedeler #ribbe #medisterkaker #førjulsmiddag #famile

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg