Måtte ut å gå selv om vi hadde besøk

Den utfordringen jeg er med på, på appen Strava, den har fått meg ut på tur 4 ganger denne uka. For å klare målet MÅ jeg ut i dag også. Da har jeg fullført uke 1. Jeg må gå minst 5 dager pr uke i 4 uker. Det har jeg veldig lyst til å klare.

I går hadde jeg vondt i hodet hele dagen. Så jeg drøyde og drøyde med å gå. Ville egentlig bare sove. Men så fikk vi besøk utpå kvelden.

Jeg forklarte at jeg var nødt til å gå en tur i løpet av kvelden for å nå målet mitt. Det var helt i orden.

Det var bonusdatter- og svigersønn som var her og de klarer mannen og underholde alene.

Jeg trenger minimum 15 minutter pr tur. Men da jeg først har fått på meg joggesko og jakke blir det fort lenger enn det.

Det ble 25 minutter og 1,6 km.  Hadde det ikke vært for at jeg hadde drukket litt for mye brus før jeg gikk, ville jeg gått enda en stund til. Men jeg måtte bråsnu og komme meg raskest mulig hjem igjen. Nødvendig ærend…..det var dumt.

Nå begynner det å bli bart på traktorveien langs skogkanten ser jeg. Tror jeg skal prøve den i dag. 

 

Lag deg en fin søndag😚

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg