MASSE Å LÆRE

I dag har jeg fått nye gode råd fra Deveny . Jeg har masse å lære. Men dette her er veldig interessant.  

Hun ser på teksten min og gir meg tilbakemeldinger. Noe jeg er kjempeglad for 🙂 

Nå skal jeg lese om tipsene hun har gitt meg. Dette er jo ting som ikke jeg tenker på. Jeg bare durer i vei. Og retter og retter fordi jeg ser at noe ikke stemmer. Det blir liksom aldri helt bra. 

Hodet blir ganske fullt, men det får så være. Jeg har god tid 🙂

Jeg vet hva jeg skal skrive om, det er bare så mye jeg må sette meg bedre inn i først .

Jeg tar i mot lærdommen med stor takk!

Det blir kanskje en roman ut av det til slutt 🙂

Ønsker alle en fortsatt fin Søndag 

 

#roman #tekst #skrivekløe #lærdom

 

10 kommentarer
    1. Du må ikke gi deg. Ting blir enklere når dette faller på plass. Jeg skrev første kapittel til Farlig Enke kanskje 20 ganger, så satt dette.

    2. Så spennende da 😀
      Jeg har gått med en bok i magen i mange år. Har forlag i familien, men er usikker på om boken ville passe inn der.
      Det blir nok ikke noe av den boken. Ikke med det første i alle fall 🙂 Koser meg med å lese andres bøker 🙂

      Lykke til med prosjektet i alle fall ♥

    3. Ja, å skrive en roman tror jeg er tøffe greier. Det må liksom JOBBES mye mer med enn andre skriverier. Lykke til, og så fint du fikk hjelp 🙂

    4. Jeg skal visst også skrive bok, en eller annen gang… i følge spådommer av ei venninne som er synsk. Den som lever, får se 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg